آینه تنه درختی

آینه تنه درختی

آینه تنه درختی روستیک (روستایی)

آینه های تنه درختی معمولا از چوب طبیعی گردو ساخته میشود و این چوب برش کالباسی از تنه درخت گردو می باشد .این سری از آینه های چوبی قطعا یک انتخاب زیبا و منحصر بفرد برای دکوراسیون روستیک یا حتی مدرن می باشند. این محصول خاص که آینه تنه درختی روستیک نام دارد، می تواند در سایزهای دیگر هم طراحی و ساخته شود، و حتی می تواند در سایزهای بسیار کوچک و یا بسیار بزرگ، با استفاده از چوب های طبیعی ساخته شود.

آینه چوبی آینه تنه درختی

زرین وود! مرکز تولید و پخش آینه تنه درختی روستیک

برای ‫سفارش طراحی و تولید تک و عمده آینه تنه درختی که متشکل از ترکیب چوب درختی با چوب طبیعی وحشی جنگلی به سبک روستیک میباشد میتوانید با شماره تلفن 09123001783 کارشناس فنی و فروش تماس حاصل فرمائید.

انواع آینه های تنه درختی :

  1. آینه ى تخت ( آینه هاى معمولى بدون برآمدگى و فرو رفتگی)
  2. آینه ى مقعر یا کاو ( همانند گودى قاشق )
  3. آینه ى محدب یا کوژ ( همانند برآمدگى قاشق)

آینه چوبی آینه تنه درختی

آینه و فرهنگ ایرانی:

آینه چوبی دیواری به خاطر نمایش واقعی و صادقانه آنچه مقابلش می باشد، به نماد راستگویی زندگی بشر تبدیل شده و در ادبیات، فرهنگ و آداب ایرانیان جایگاه ویژه یافته است.حضور آینه در سفره هفت سین عید نوروز و همراهی نوعروس با آینه و شمعدان، نشان از پاکیزگی، روشنایی، راستگویی، خوش یمنی، بخت و اقبال بلند نماد آینه در ایران زمین دارد.این آینه ها با الهام گیری از طبیعت ترکیبی بسیار دل انگیز به خانه شما می دهد و در عین سادگی ، با کیفیت بالای ساخت و همچنین دست ساز بودن این آینه را تبدیل به یک اثر هنری کرده است.

آینه چوبی آینه تنه درختی

کاربرد آینه تنه درختی:

آینه آینه تنه درختی با طراحی بسیار خاص خود آماده زینت بخشیدن به منزل شما عزیزان می باشد.این آینه که با بهره گیری از هنر دکوراسیون روستیک ساخته شده است جلوه گر طبیعت زیبا در منزل شما خواهد بود. شما از این آینه میتوانید در مکان های زیر استفاده نمائید.

  • راهروها
  • ترکیب با کنسول های چوبی روستیک
  • کافه ها و رستورانها
  • سرویس بهداشتی
  • حمام
  • ویلاها
  • و…

طراحی، تولید و پخش عمده انواع آینه تنی درختی

شرکت زرین وود (سرزمین چوب زرین) با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در صنعت چوب، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت انواع مصنوعات چوبی آنتیک، ساخت کلبه، خانه و آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت سونا فنلاندی، طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی، تامین اسلب درختان گردو، چنار و کاج و سایر خدمات حرفه ای در صنعت چوب به شخصیت های حقیقی و حقوقی در سراسر ایران اعلام میدارد. در صورتی که نیاز به مشاوره یا استعلام قیمت خدمات و محصولات زرین وود را دارید میتوانید با شماره گیری 09123001783 نسبت به استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان اقدام نمائید. در زیر میتوانید برخی از نمونه کار های اجرا شده را مشاهده نمائید. در زیر میتوانید برخی از نمونه کارهای زرین وود را مشاهده نمائید.