اسلب چوب چیست؟

اسلب چوب

اسلب چوب یکی از پرکاربردی ترین مواد اولیه برای ساخت مصنوعات چوبی است. استفاده از اسلب چوب باعث خواهد شد تا فضایی که در آن از این ماده اولیه استفاده شده زیباتر و طبیعی تر به نظر برسد و به همین دلیل است که هر روز از اسلب چوب بیش تر و بیش تر استفاده می شود.

اسلب چوب چیست

اسلب چوب یکی از پرکاربردی ترین مواد اولیه برای ساخت مصنوعات چوبی است. استفاده از اسلب چوب باعث خواهد شد تا فضایی که در آن از این ماده اولیه استفاده شده زیباتر و طبیعی تر به نظر برسد و به همین دلیل است که هر روز از اسلب چوب بیش تر و بیش تر استفاده می شود. حتی امروزه اکثر شرکت های دکوراسیون داخلی و خارجی سعی می کنند که از اسلب چوب در سازه های داخلی و خارجی محیط استفاده کنند و شرکت سرزمین چوب زرین با استفاده از اسلب چوب نماها و سازه های چوبی زیبا و جذابی را درست می کند که در نوع خود بی نظیر است. اسلب چوب امروزه بیش تر از زمان قبل استفاده می شود.

سفارش اسلب انواع چوب :09123001783

شناخت اسلب چوب

واژه اسلب به معنای صفحه ای است که طی سال های اخیر بین هنرمندان و مردم و صنعتگران بیشتر متداول شده است. اسلب چوب در واقع صفحاتی هستند که بعد از برش تنه درختان تهیه و ساخته می شود. به هنگام برش چوب ، کناره تنه همچنان ناموزون بوده و برش داده نمی شوند و همین ناموزونی و عدم یکنواختی است که باعث شده تا اسلب چوب زیبا و جذاب به نظر برسد. طی سال های گذشته، این بخش در آتش سوزانده می شد ولی امروزه اسلب چوب در کنار سایر مواد اولیه چوب استفاده می شود.

فروش اینترنتی اسلب چوب

ساخت اسلب چوب

اسلب چوب بعد از برش تنه درختان بوجود می آید و با اره های مخصوص بنام اره ارم در ضخامت های دلخواه بریده می شود. برشکار، ضخامت برش را مشخص کرده و آن ها را مطابق کاربردهای آینده برش می دهد. اسلب چوب ممکن است که به صورت طولی یا عرضی برش داده شود که در این صورت بازهم کاربری آن ها از قبل مشخص شده و براساس همان کاربری ها، اسلب برش داده می شود.

سفارش اسلب انواع چوب :09123001783

اسلب چوب کاج اسلب چوب کاج

نحوه استفاده از اسلب چوب خام

صاف بودن اسلب اولین شرط استفاده از آن است. برش کار باید آن را برش داده و آن ها صاف کند تا بتواند از آن برای کاربری های گوناگون استفاده کند. در صورتی که دوست دارید که از اسلب به عنوان میز استفاده کنید بهتر است که هر دو طرف آن را تسطیح کنید تا اشیایی که روی آن قرار می دهید، بدون هیچ مشکلی روی آن قرار بگیرند.

اسلب چوب

نتیجه گیری

اسلب چوب یکی از جدیدترین فراورده هایی است که امروزه در صنایع چوبی از آن استفاده می شود. امروزه به روش های گوناگونی از اسلب در نماهای داخلی و خارجی محیط و منزل و محل کار استفاده می شود. برای این که بتوان از اسلب به عنوان میز استفاده کرد، لازم است که هر دو طرف اسلب را تسطیح کنیم. استفاده از اسلب چوب باعث خواهد شد تا فضایی که در آن از این ماده اولیه استفاده شده زیباتر و طبیعی تر به نظر برسد و به همین دلیل است که هر روز از اسلب چوب بیش تر و بیش تر استفاده می شود.

سفارش اسلب انواع چوب :09123001783

تصاویر مربوط به اسلب چوب رو میتوانید در زیر مشاهده نمائید.