راهنمای خرید بهترین اسلب چوب گردو، چنار و کاج

اسلب چوب گردو

اسلب چوب درخت چنار در گروه چوب های سخت قرار می گیرد و راست تار است. این محصول کم دوام بوده و قابلیت میخ خور خوب دارد. این محصول برای روکش سازی بی نظیر است و همینطور در ستون معابد و مساجد نیز از آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم اسلب و الوار چوب چنار پرداخت پذیر بودن آن است که برای کارهای ظریف گزینه خوبی است.

اسلب چوب کاج اسلب چوب کاج

سفارش اسلب انواع چوب : 09123001783

اسلب چوب گردو، اسلب چوب چنار، انتخاب اسلب چوب

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال انتخاب بهترین اسلب چوب هستید، قطعاً نیاز به راهنمای انتخاب و خرید محصول مورد نظر دارید و در این زمینه بهتر است مقاله زیر را مطالعه نمایید. اسلب چوب انتخابی بی نظیر برای بخش مبلمان، پایه های چوبی قاب آیینه، لوسترهای چوبی و قاب های روستیک و … است.

راهنمای انتخاب اسلب چوب گردو

در انتخاب اسلب بهتر است قابلیت پرداخت سطحی بررسی شود، از سوی دیگر رنگ پذیری و شرایط برای کنده کاری و برش نیز باشد بررسی شود. یکی از موارد مهم در انتخاب اسلب چوب عایق حرارتی و برودتی بودن است و این موضوع می بایست به درستی بررسی شود. همینطور نیاز است محصول مقاومت مکانیکی خوبی داشته باشید و در برابر ضربه نیز خاصیت ارتجاعی داشته باشد. مثلاً اسلبی که امکان تخصیص خواص دارد بهترین گزینه محسوب می شود به نوعی که شامل مواد ضد حریق و ضد رطوبت و ضد قارچ باشد. از سوی دیگر خاصیت گرمابخش بودن بالای چوب نیز موضوعی بسیار مهم است.

اسلب چوب گردو

اصطلاحات مهم در هنگام خرید اسلب چوب

کسانی که برای خرید چوب اقدام می کنند، با اصطلاحاتی روبرو می شوند که اگر تعریف درستی از آن نداشته باشند دچار مشکل می شوند. مثلاً اصطلاحاتی از قبیل: چوب نرم، سخت، چوب خشک، خیس، درز کردن، چوب باخته، صفحه روکش دار، کف تراشی، اسلب، برش کالباسی و گره چوب . …

سفارش اسلب انواع چوب : 09123001783

حال می خواهیم این موارد را بررسی کنیم:

نرمی و سختی چوب: این موضوع در خرید اسلب مربوط به میزان فیبر و ضخامت جداره چوب است. اسلب درختان صنوبر، بید، تبریزی و کاج اغلب در لیست گروه نرم و اسلب چوب درختان افرا، گردو، راش و بلوط در لیست چوب های سخت هستند.

خشک و خیس بودن چوب: این موضوع مربوط به رطوبت است و در خرید اسلب باید به طور دقیق بررسی شود. خشک بودن اسلب بسیار مهم است. رطوبت زدایی به دو روش سنتی و صنعتی شکل می گیرد و به نوعی در روش صنعتی اسلب ها در داخل کوره هایی معروف خشک می شوند. درصد ایده آل رطوبت برای هر چوب با چوب دیگر متفاوت است اما بازه استاندارد آن بین 7 الی 12 درصد است.

درز کردن: درز کردن در واقع مربوط به در کنار هم قرار دادن قطعات کوچک چوب است و سبب می شود که برای رسیدن به سطح بزرگتر اتصال ایجاد شود.

کف تراشی: زمانی که چوب کاملاً خشک شود، چون آب میان بافتی از بین رفته است، سطح چوب دچار ناهمواری شده و در نهایت یک دست نخواهد بود. سطح اسلب در این زمینه توسط دستگاه می بایست یک دست شود و به نوعی کف تراشی صورت بگیرد. در این عملیات سطح اسلب برداشته شدن و همه پستی و بلندی ها از بین می رود.

اسلب چوب

انواع اسلب چوب از نظر کاربرد

اسلب چوب گردو

چوب گردو در گروه نیمه سبک و نیمه نرم قرار دارد. این مدل از چوب ها بسیار با دوام هستند و خوشکار محسوب می شود. رگه های زیبای این چوب سبب شده تا شهرت جهانی داشته باشد. صیقل پذیری آن بی نظیر است و به صورت همگن طراحی شده است. از سوی دیگر شرایط برای کنده کاری آن فراهم است. در صنایع مبلمان گران قیمت از این مدل چوب استفاده می شود و بسیار ارزشمند است.

فروش اینترنتی اسلب چوب

اسلب چوب چنار

چوب درخت چنار در گروه چوب های سخت قرار می گیرد و راست تار است. این محصول کم دوام بوده و قابلیت میخ خور خوب دارد. این محصول برای روکش سازی بی نظیر است و همینطور در ستون معابد و مساجد نیز از آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم اسلب و الوار چوب چنار پرداخت پذیر بودن آن است که برای کارهای ظریف گزینه خوبی است و به نوعی برش بدون پودر را شامل می شود. این محصول خاصیت خوبی دارد.

سفارش اسلب انواع چوب : 09123001783

اسلب چوب صنوبر

چوب درخت صنوبر در گروه نیمه سبک قرار دارد و به نوعی چوب راست تار است. این محصول نیز بسیار خوشکار بوده و قابلیت تورق برای آن دیده می شود. از اسلب چوب صنوبر برای تیر ساختمانی و همینطور بخش کبریت سازی استفاده می شود. از سوی دیگر این محصول برای بخش قفسه بندی استفاده می شود.

اسلب چوب توسکا

توسکا در لیست مواد چوبی سبک قرار دارد و راست تار است، این محصول برای تخته های چند لایه ای استفاده می شود و در جعبه سازی و مدل سازی گزینه خوبی است. از سوی دیگر برای اسکلت مبلمان نیز کاربرد زیادی دارد. در خرید اسلب چوب بهتر است دقت لازم داشته باشید و محصولی با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

تماس با کارشناسان زرین وود – سرزمین چوب زرین

اسلب چوب درختان گردو، چنار و کاج را می توانید از شرکت سرزمین چوب زرین با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر نقاط کشور تهیه کنید. کافیست با شماره گیری 09123001783 نسبت به دریافت مشاوره و استعلام قیمت اقدام نمائید.

تصاویر مربوط به اسلب چوب رو میتوانید در زیر مشاهده نمائید.