مزایای خرید چوب گردو از سرزمین چوب زرین

خرید اسلب چوب گردو

خرید چوب گردو از شرکت سرزمین چوب زرین یکی از بهترین تجربیاتی است که شما می توانید از آن بهره ببرید کنید و قیمت خرید چوب گردو از این شرکت به طور یقین به نفع شما خواهد بود. چوب گردو یکی از بهترین چوب هایی است که در سراسر جهان وجود دارد.

اسلب چوب کاج اسلب چوب کاج

مشخصات چوب درخت گردو و خرید چوب گردو

درخت گردو یکی از بهترین و با کیفیت ترین درختانی است که نجاران و شرکت های سازنده مصنوعات چوبی از آن استفاده می کنند. از آن جایی که درخت گردو یکی از بهترین مواد اولیه جهت ساخت مصنوعات چوبی است به همین شرکت سرزمین چوب زرین از چوب این درخت برای ساخت مصنوعات چوبی به بهترین نحو ممکن استفاده می کند.

استعلام قیمت انواع اسلب چوب

09123001783

درختان گردو درختان برگریز از آب و هوای معتدل هستند که گونه های اروپایی سبک تر از گونه های آمریکایی هستند. چوب چوب و چوب برجسته قابل تشخیص بین پنج تا ده سانتیمتر و نوارهای خاکستری یا قرمز رنگ بسته به محل و سن چوب می تواند باشد. درختان گردو بخشی از جنس گیاه Juglans هستند. درختان گردو غیر Juglans شامل گردو برزیل ، گردو آفریقایی ، گردو کوئینزلند ، گردو کارائیب و گردوی گینه نو است.

انواع درخت گردو و خرید چوب گردو

انواع مختلفی از گردو را می توان برای منبت کاری چوب و چوب به کار برد ، اما رایج ترین آنها گردو انگلیسی و گردو سیاه است. گردو انگلیسی یا Juglans regia معمولاً به عنوان گردو معمولی شناخته می شود و بیشتر گردو های خوراکی را برای مصرف انسان فراهم می کند. خرید چوب گردو را از شرکت سرزمین چوب زرین انجام دهید که به طور یقین به نفع شما خواهد بود.

اسلب چوب گردو

چوب گردو سخت ، سنگین و انعطاف پذیر است ، قادر به مقاومت در برابر پیچ و تاب و رنج کوچک شدن رنج می برد. دانه نامنظم است اما معمولاً مستقیم با بافت متوسط. انتهای مغز نیمه متخلخل است و دارای حلقه های رشد مشخص است. خرید چوب گردو را از مراکز عمده فروشی انجام دهید که قیمت در این مراکز بسیار پایین است.

استعلام قیمت انواع اسلب چوب

09123001783

گرچه مستعد حشرات است اما گردو انگلیسی در برابر پوسیدگی کاملاً مقاوم است. در حین کار با چوب گردو انگلیسی ، بو کمی وجود دارد. این چوب به طور معمول حساسیت ایجاد نمی کند ، اما ممکن است برخی از تحریکات پوستی و چشم ایجاد شود.

خرید چوب گردو نسبت به سایر درخت ها بیش تر است و قیمت خرید چوب گردو را می توان از مراکز تهیه درخت و الوار چوب درخت گردو استعلام کرد و از آن جایی که درخت گردو محکم و مستحکم است به همین دلیل می توان از آن برای ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی مانند کابینت و سایر موارد استفاده کرد. برای استعلام قیمت اسلب چوب گردو و سفارش اسلب چوب این درخت میتوانید با شماره تلفن 09123001783 تماس حاصل نمائید.

 

استعلام قیمت انواع اسلب چوب

09123001783

تصاویر مربوط به اسلب چوب رو میتوانید در زیر مشاهده نمائید.