صندلی تنه درختی

صندلی تنه درختی

نقش صندلی تنه درختی در دکوراسیون

آیا تا به حال به استفاده از کنده و تنه درختان در تزئین منزل و محل کار خود فکر کرده اید؟ میتوان با استفاده از تنه درختانی که خشک شده یا بر روی زمین افتاده اند ایده های جالبی را اجرایی نمود. سبک روستیک (Rustic) یا همون روستایی سبکی است که هدف اصلی آن کشاندن طبیعت به داخل خانه است. یعنی استفاده از چیزهایی که در طبیعت وجود دارد. بیشترین چیزی که می تواند یک خانه به سبک روستیک را برای ما تداعی کند، استفاده از چوب و دکوری های چوبی می باشد.

صندلی تنه درختی

صندلی تنه درختی یکی از محصولاتی است که مناسب برای دکوراسیون فضاهای خانگی، ویلایی و حتی اداری است. طراحی خاص آن که به دلیل ظاهر طبیعی تنه درخت، الهام بخش طبیعت در محیط های شهری می باشد. این صندلی ها در ابعاد و رنگ های مختلف به سفارش مشتریان گرامی توسط نیروهای متخصص سرزمین چوب زرین طراحی و ساخته میشود.

میزان مقاومت صندلی تنه درختی

این صندلی ها دارای طراحی منحصر به فرد و مقاومت بسیار بالایی است و براحتی میتواند ۲۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند.
ما در شرکت زرین وود(سرزمین چوب زرین)تلاش می کنیم طراحی کالاها، ویژه و خاص باشد تا مورد پسند طیف وسیعی از مشتریان گرامی قرار گیرد. احترام به انسان و طبیعت، جزو اصول اولیه کار ماست. صندلی تنه درختی بخاطر پایه های مقوایی محکم و با دوام ، خیلی زود در هلند و کشورهای دیگر به عنوان یک محصول نوآورانه شناخته شد و  مورد استقبال قرار گرفت.

طراحی و ساخت صندلی تنه درختی به سفارش مشتری

شرکت زرین وود (سرزمین چوب زرین) با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در صنعت چوب، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت انواع مصنوعات چوبی آنتیک، ساخت کلبه، خانه و آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت سونا فنلاندی، طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی، تامین اسلب درختان گردو، چنار و کاج و سایر خدمات حرفه ای در صنعت چوب به شخصیت های حقیقی و حقوقی در سراسر ایران اعلام میدارد. در صورتی که نیاز به مشاوره یا استعلام قیمت خدمات و محصولات زرین وود را دارید میتوانید با شماره گیری 09123001783 نسبت به استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان اقدام نمائید. در زیر میتوانید برخی از نمونه کار های اجرا شده را مشاهده نمائید. در زیر میتوانید برخی از نمونه کارهای زرین وود را مشاهده نمائید.