طراحی و ساخت سونا فنلاندی

سونا فنلاندی چیست؟

معمولا بهترین نوع سونا در دنیا سونایی است که از چوب ساخته میشود. در طراحی و ساخت سونا شکل ظاهری آن بسیار حائز اهمیت است. سونا فنلاندی به دلیل اینکه با کمترین انرژی مورد نیاز بیشتر بازدهی را دارد بسیار مورد توجه علاقه مندان و خریداران قرار گرفته است. ضخامت چوب در ساخت سونا فنلاندی با توجه به ابعاد و مساحت سونا عددی بین 4 تا 7 سانتیمتر میباشد. در این سازه چوب ها به گونه ای کنار یکدیگر قرار میگیرد که ظاهر استوانه ای شکلی را ایجاد نماید.

سونا چوبی

زیر سازی و شاسی کشی این نوع سونا به شکل منحنی طراحی و انجام میگردد. معمولا سونا فنلاندی را در بیرون از خانه و داخل حیاط استفاده میکنند. داخل سونا فنلاندی به دو قسمت کلی تقسیم شده که بخش اول آن ورودی میباشد و شامل یک میز و تخت است. بخش دوم این سونا نیز قسمت درونی آن است که مجهز به یک کوره بخار میباشد. دیواری که مابین این دو بخش قرار میگیرد باعث افزایش استحکام کار و تفکیک این بخش از یکدیگر میگردد.

داخل سونا فنلاندی چگونه طراحی میشود؟

داخل سونا به دو بخش تقسیم میشود. بخش اول ورودی سوناست که یک میز برای استفاده از نوشیدنی و یک تخت بخش دوم قسمت درونی سونا هست که کوره بخار هم داخل قرار داره محیط گرم تر و همراه با بخار بیشتر را بوجود می آرود. دیواره ای که وسط سونا قرار میگیرد باعث استحکام کار و جدا کردن این دو قسمت از یکدیگر میشود.

با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت زرین وود (سرزمین چوب زرین) با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در صنعت چوب، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت انواع سونا چوبی اعم از سونا فنلاندی و سونا کلبه ای و سایر خدمات صنعت چوب به شخصیت های حقیقی و حقوقی در سراسر ایران اعلام میدارد. در صورتی که نیاز به مشاوره یا استعلام قیمت خدمات و محصولات زرین وود را دارید میتوانید با شماره گیری 09123001783  نسبت به استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان اقدام نمائید.

انواع سونای شرکت زرین وود