میز تلوزیون چوبی

میز تلوزیون چوبی

تاثیر میز تلوزیون بر دکور منزل

اگر به دکوراسیون و چیدمان منزل خود اهمیت میدهید، میدانید که وقتی تلویزیون زیبایی میخرید مسلماً باید میز تلویزیون شیک و زیبایی هم تهیه کنید. ما در سرزمین چوب زرین بر این باور هستیم که میز تلوزیون چوبی با یک طراحی خاص و زیبا میتواند زیبایی تلویزیون منزل شما را دو چندان کند. به همین جهت همواره سعی نموده ایم مدل هایی از میز تلوزون را تولید کنید که نه تنها طیف وسیعی از علاقه جامعه رو پوشش دهد بلکه زیبایی و کیفیت آن ها زبانزد خاص و عام باشد.

میز تلویزیون چوبی
هر لوازمی که به منزل اضافه میکنیم می‌تواند روی زیبایی و چیدمان تمام منزل تاثیر مثبت یا منفی بگذارد. برای اینکه میز ال سی دی LCD یا میز ال ای دی LED شما دکوراسیون کلی منزل شما را زیباتر کند، باید نکات زیر را در انتخاب خود ملاک قرار دهید.

اندازه میز تلویزیون

انتخاب میزی با اندازه و ابعاد مناسب یکی از قدم های مهم خرید میز تلویزیون است. اندازه صفحه تلویزیون با اینچ مشخص میشود. قبل از خرید میز، طول تلویزیون را به سانتیمتر اندازه بگیرید. هیچ وقت نباید به سراغ میز تلویزیون با طول کمتر از تلویزیونتان بروید؛ اما سعی کنید هیچ وقت هم میزی برای تلویزیونتان نخرید که درست هم اندازه آن باشد. حالت استاندارد این است که طول میز از هر دو طرف حدود 10 سانتیمتر بزرگتر از طول تلویزیون باشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چقدر اندازه میز تلویزیون بزرگتر و در عین حال متناسب باشد، دکوراسیون شما زیباتر و شیک تر به نظر میرسد.

میز تلویزیون چوبی

جنس میز تلویزیون

قیمت انواع میز تلویزیون با توجه به جنس و امکانات آن متفاوت است. جنس های جدید و روز بازار میز تلویزیون چوبی و میز تلویزیون ام دی اف است که در عین شیک بودن، به مرور زمان کمتر خسته کننده میشوند، برای مثال میز تی وی TV چوبی نسبت به میز تی وی ام دی اف کیفیت بالاتری دارد و دوامش هم بیشتر است؛ اما قیمت خیلی بالاتری هم دارد.
اگر به دنبال خریدی بصرفه و انتخاب میز تلویزیون مناسب هستید میز تلویزیون چوبی انتخاب خوبی برای شماست. چوب در عین دوام بالا، بسیار مستحکم و مقاوم است. زرین وود با طراحی و ساخت مدل‌ های بسیار متنوع از این جنس و قیمت‌ های گوناگون و مناسب، انتخاب را برایتان ساده تر کرده است.

میز تلویزیون چوبی

رنگ میز تلویزیون

میخواهید میز تلویزیون شیک و زیبایی داشته باشید؟ پس باید به رنگ محیط در محل قرار گیری دقت کنید. یکی از نکات اولیه قبل از خرید، تعیین جای تلویزیون است. این کار به شما کمک میکند تا بدانید میز تلویزیون قرار است در کنار کدام وسایل و کدام رنگ ‌ها قرار بگیرد. پس میتوانید رنگی را انتخاب کنید که به دکوراسیون و وسایل اطراف میز بیاید. به خاطر داشته باشید که اجباری نیست که رنگ ‌ها دقیقا عین هم باشند. رنگ ‌های هم‌ خانواده و مکمل انرژی بیشتری به محیط میدهند. برای مثال پس حتما به رنگ تلویزیونتان هم دقت داشته باشید تا هرگز میز تلویزیون ام دی اف سفید را برای تلویزیون مشکی انتخاب نکنید!

میز تلویزیون چوبی

طرح میز تلویزیون

مانند تمام محصولات دیگر مدل میز تلویزیون ها هم در سبک ها و دسته ‌بندی‌ های مختلف قرار میگیرند. یکی از این دسته‌ بندی‌ ها دکوراسیون کلاسیک است. پس باید به این نکته هم توجه داشته باشید به اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است باید به سراغ میز تلویزیون کلاسیک بروید تا دچار تضاد در دکوراسیون منزل خود نشوید. در مقابل، دکوراسیون مدرن قرار دارد پس چنانچه دکوراسیون شما در این سبک است حتما از میز تلویزیون مدرن برای خانه خود استفاده کنید.

میز تلویزیون پشت دار یکی دیگر از انواع میز تلویزیون است که همراه با فضا سازی کامل برای پشت میز تلویزیون، در اطراف فضا هایی برای وسایل دکوری و تزئینی در نظر گرفته شده توجه به رنگ این میز و امکان فیکس شدن امن آن مسائلی است که باید در نظر بگیرید.

طراحی و ساخت انواع میز تلوزیون چوبی به سفارش مشتری در تعداد دلخواه

شرکت زرین وود (سرزمین چوب زرین) با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در صنعت چوب، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت انواع مصنوعات چوبی آنتیک، ساخت کلبه، خانه و آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت سونا فنلاندی، طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی، تامین اسلب درختان گردو، چنار و کاج و سایر خدمات حرفه ای در صنعت چوب به شخصیت های حقیقی و حقوقی در سراسر ایران اعلام میدارد. در صورتی که نیاز به مشاوره یا استعلام قیمت خدمات و محصولات زرین وود را دارید میتوانید با شماره گیری 09123001783 نسبت به استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان اقدام نمائید. در زیر میتوانید برخی از نمونه کار های اجرا شده را مشاهده نمائید. در زیر میتوانید برخی از نمونه کارهای زرین وود را مشاهده نمائید.